4/30/2011

WOW!!!!

HI!!
So to day i gonna write in.....hm....hm haha svenska det är enkelt haha. :(
Ohh nu börjar jag gråta igen!! Bara för att jag har tittat på Tenimyu på slutet fattar man att det har blivit riktiga vänner.
För mig är det att (inte ha någon röd tråd till andra alls!!)
Men i andras ögon kan jag nog gissa ( Vänskap kan vara med vem som helst) stog det i en kommentar.




                                                       
                                                  WOW!!!
Prince William har gift sig hur många såg det det var en vacker klänning men vad jag tyckte passade inte på henne förlåt om ni tycker att den passar!




Jag kan inte sluta gråta jag som lovade mig själv att inte gråta!!


Somethimes the glass most be fulld  of water!


Men men....ohh!!!!!!!!!

Vad jag hatar att gråta men nu sorry about that i don't write the story jag är bara så lat haha jag skaratar... inte !!



   Jag kommer ihåg att jag glömde skriva färdigt om junjoy romantic och prince of the tennis så 



Prince of tennis handlar om : 


Den 12 åriga och talang fulla  Echizen Ryoma han kunde komma in på en stor tennis skola han träffar många vänner och han börjar förstå ordet vänner!

Det var kort och gott om Prince of the tennis nu om junjoy romantic  


Det handlar om :

Den 18 åriga Misaki Takahashi han bor med den 28 åriga  Akihiko Usami han blir kär i akihiko Usami men han förstår det inte förs än nu! 





Prince of the tennis får av mig 10000000000000000
/10000000000000000!!!!!!! WOW


Efter som Junjou romantica är en (Yaoi) Anime så får den 1000/1000


Lite kort och gott om ( Yaoi )  Det är en Gay Manga/Anime som barn under 15 år inte borde titta på ! men jag gör det haha!!:)





                                                           // A.M

 

0 件のコメント:

コメントを投稿