7/08/2011

En enkel dag

HEJ!!!!!! Jag orkar inte skriva på engelska idag pallar bara inte WOWW!!!!!!!! Glömde att berätta att jag har sett "ALICE COOPER" på gröna lund med min killkompis så tack för att du frågade om jag ville gå med dig ;) 
JAJA jag vet inte exakt vad jag ska skriva kanske ska jag titta på några bloggar eller? vet inte jag har haft en tråkig dag faktiskt förutom att jag har chattat med min favo kusin har jag också fått en STOR hink med en massa skäll i ; (  jag kanske ska lägga en bild på henne men måste fråga först ni vet för säkerhets skull ifall hon inte vill hon e faktiskt fin men jaja jag har 3 år på mig tills jag kan träffa henne på riktigt haha jag har en massa kusiner men alla nästan killar har bara en kusin tjej men hon e ändå min favo kusin jaja jag måste gå och äta som sakt eller ska jag lära mig en dans JA!!! jag ska vissa en dans jag har lärt mig men det e inte jag som dansar men hon e välkligen bra jag tror också att hon e rösten till hatsune miku eller?? e inte säker på det men jag vet faktiskt  nästa veckas sång gissa haha det e en sång från t"THE GAZETTE" jag tycker dom e bra men "AN CAFE" fortfarande bäst!!

                                                     // PUSS OCH KRAM A.M xxx

0 件のコメント:

コメントを投稿