7/19/2011

SVENSKA!!

*Mina ögon kan tindra, mina läppar kan le, men sorgen i mitt hjärta kan ingen se...........<333* Min vän sms:ade mig det för en minut sen jag undrar varför men jag vet att hon kommer snart att flytta men men hon flyttar ju bara till andra sidan av stan jag kan ju vara glad för det!. Men hon kommer att flytta skola undrar hur jag kommer se henne mer jo jag tror jag kommer att se henne snart jaja det jobbigaste med sommar lovet e ju förändringar men det tillhör till livet. Det e det som e spännande man vet aldrig hur livet kommer att se ut hur mycket den kommer att snurra twista eller vad den än gör men en sak vet jag, jag måste vara förbered med vad livet, framtiden, år, månader, dagar,timmar, minutdrar och sekunder kommer med men en sak e viktig man ska inte bli upphetsad men jaja ibland så kan man ju göra det visst?? 

Jag ska kanske skriva något som jag har smsat med en kompis jag skrev så här "I love you i miss you i want to kiss you" skicka ett sådant meddelande till någon du bryr dig om eller älskar till en vän eller flickvän/pojkvän

JA JAG VET!!!!! JAG GILLAR HOROSKOP SÅ JAG SKA TA ALLA HOROSKOP OCH JA NI FATTAR KOMMER ATT FINNAS PÅ TVÅ SPRÅK SVENSKA OCH ENGELSKA KOMMER MED DE SNART I ETT ANAT INLÄGG YAY!!!

                                        BYE BYE  //A.M

0 件のコメント:

コメントを投稿