3/23/2012

Första gäst-bloggaren!!

                                                                    Heeej!!!
Hej, jag heter Ophelia eller Ophe och Uffe som mina vänner oftast säger.
Det är första gången jag gästbloggar så det är väl lite spännande antar jag! Jag har ju också en blogg, som
Keniiji just nu bloggar på.
Idag har vi vart i skolan, spelat basket och ( i alla fall jag ) har svettats som en gris!
Det var ganska taskiga regler, eller eftersom att vi körde utan regler så gick det rätt så.... Taskigt. Folk slogs, putades och fuskade som puckon. (PUCKO ÄR GOTT ATT DRICKA, som Keniiji alltid säger).

Som ni kanske förstår så är våran skola rätt så konstig. He.. he...
Nu vet jag inte vad jag ska skriva så jag skrattar ondskefullt mot visssa... HA HAHA!
Det var ett ondskefullt skratt.
Det känns som om att det här inte kommer bli något vidare långt inlägg. Men av mig att döma så skriver jag nog lite.... till.
HA HA HA!! Gissa vilken färg mina skor har : GRÖNA! Det är rätt så fint.
Oooo.... har ni sett Victorius????!!! det är ett superbra program!!!!
Och jag gillar Cat, jag ska skriva ett citat hon sagt:
HA HA, Vad roligt att det heter Catwalk, liksom kolla, jag heter Cat och går!

Jag tyckte det var ganska roligt men ni får ju tycka vad ni vill.
I alla fall nu tror jag jag ska sluta så.
Hej, hej!!! <3 :)

0 件のコメント:

コメントを投稿