9/21/2011

How much version can it be??

Yepp Yepp!!...Kay that was a bit werid but what ever...
How much version can it be??...i mean "SuG Gimme Gimme"...i'll show you later...
To day nothink special...no rain YAY! >_<
HAHA!!...okay next tme i willl write somethink more...maybe but now i just try..."The Gazette Guren" swedeish sub..i have two version...one that i just sub it like Hi=hej!..and yeah you now...here it comes:
Version 1:
Jag är ledsen ... efter ett tag ... låt mig sova med ditt namn ...
Den som passerar dagarna drog oss närmare
Smärtan är matchas dugg glädje
Både hand speglar att ...
Jag gråter när jag tänker på dig! ... Det är regn av sorg ... Det går bra bara för att förbli okänd ...
Jag bävar för vila, mindes jag ... Vad vill du se i detta vacklade dröm? ...

Jag vill inte att du ska blekna ... Låt mig höra, till och med en suck ~
Ett litet hjärtslag, som inte finns ...
Jag vill ha dig, kom hit ...

Oföränderliga drömmar om detta fortsätter
Grunder inte paus i din lycka ... Även om det doesen't behöver ringa ut, men ...
Den drunkning dagar hopar över mig ...

Jag vill inte att du ska blekna ... Låt mig höra ännu en suck ~
Ett litet hjärtslag som inte finns .. Jag vill ha dig ... kommer hit

Även händerna på frälsningen är också i otydlighet ... kommer det att finnas en kokong i intervall om den andra ...
dugg ut strängen riva? ...

Jag vill inte att du ska blekna ... Jag vill höra ännu en suck ~ lite rytm till ljudet av hjärtslag rörde levererade böner ... det namn som jag inte kan ringa ut Jag höll det closel ...
Couting dugg mina fingrar ... jag vill inte tomorow ska försvinna ... Hearing dugg blockerade öron
Ljudet av ett brutet vagga ... på våren kommer aldrig att komma igen ... det crimson Lotus är i blom .... 



The nother noe is not done so next time ^^ 


                           bye bye~// A.M

0 件のコメント:

コメントを投稿