11/05/2011

Fortsättning.....

Den nya vännen? 
Kan jag räkna henne som vän?...Kan jag lita på henne?...Men jaja! Jag har ju varit med henne i en månad nu!...
Jag kan lita på henne...men är fortfarande rädd att hon kommer att göra illa mig!! 0.0 
Just nu har jag bara Några få nära vänner i skolan!....En av dom som jag tror har set någonstans men vart har jag inte kommit på!
Kan man lita på någon som man bara har känt i en månad?....Kan man lita på alla runt omkring en?
Man vet ju redan alla svaren!
Man brukar inte se de riktiga vännerna innan det är för sent!....


~I slutet av allt finner man sanningen till slut~ sa Sakura-Senpai!

*Bara den starkaste överlever!* sa Sora-Sama

"Man blir kallad galen, idiot bara för att man följer sina drömmar, men egentligen är de som inte följer sina 
drömmar Idioter!" sa Suki-chan

^Pengar är inte allt som man vill ha man vill älska och bli älskad!...att älska är som röda rosor som just fått sin glans!^ sa Fjorre!


//Man vet aldrig när den man älskar kommer att döda en!//  sa Adnop


#Man ska ta alla chanser man får i livet...för man kanske inte får den chansen igen!# Sa Yezzada


'Meningen med livet för mig är att ta alla finna stunder till minnet! även om de gör ont!....Ska man ändå vara lycklig för att man fick leva sitt live!' Brukar jag säga till mig själv när livet är som jobbigast!


Fortsättning på den nya vännen:


....Jag trodde att de senaste dagarna var jobbiga för att Sora-sama inte var i skolan för att hon var förkyld.
Men denna dan är den värsta!...Det började som vanligt som varje morgon att jag bråkade med Fjorre!
Men när jag kom till skolan var mitt första ämne matte! (Mitt sämsta ämne! <.< ) Soras stol var fortfarande tom.
Hon Sms:a mig att hon kanske skulle komma på måndag nästa vecka, men så såg jag att för första gången på bänken bredvid mig som alltid stod tom...satt en söt kille med ljus blont hår, med röda slingor på topparna, med hans fina tjocka hår.
När jag satte mig ner så blev det att jag alltid tittade med ögonvrån på honom!.
Varje gång jag tittade på honom blev jag röd i hela ansiktet!...Jag hörde inte alls vad vår lärare sa!
Hon komme till mig och sa = Ursäkta mig Momija men om du ska bara sitta och tro att du är bra på matte kan du svara på vad 964*9= är?= Sa hon med ett stort flin jag som inte han tänka sa bara ut ett litet 'Jag vet inte' jag tittade ner på mitt bord...jag skämdes så mycket! men så sa vår lärare =Gissa då! Jag vill inte se en elev sitta och bara dagdrömma!= Sa hon med en hög röst!
Jag tänkte snabbt på vad det va även om jag visste att svaret var fel så sa jag ändå '..umm...8670 tror jag?' Jag var nervös kände som om jag skulle pinka på mig!
Hon sa med en ganska nöjd röst =Nästan du hade bara fel på slutet! Det korrekta svaret är 8676 men bra jobbat ändå!= så gick hon nöjd och belåten av att jag nog iaf provade! 
Jag mådde såå bra men sen så hörde jag ett ord som gjorde att jag kände att någon eller något tog en kniv och högg i min rygg och det värsta var att orden som kom ut var `Fet idiotisk bara ett sånt enkel fråga kan hon inte ens svara på`...Den som sa det var killen bredvid mig!
Jag svarade tillbaka med en arg röst men ganska tyst att 'Som om du kan det!'   
Han Flinade och sa `Gillar du mig?` Jag svarade aldrig men tittade bara ner på bänken.
Han tog sina armar runt mig och sa `Vill du bli ihop med mig?` efter att han sa det fick jag chock om att han fråga chans på mig!! 0.0 så fortsatte han `Jag såg att du tittade på mig många gånger på mig ^^ så vill du?`.......Jag sa en ganska konstig fråga 'Vad heter du.?' När jag frågade det började han ass garva som om en clown stod framför honom!...Men så sa han till slut `Haa! Jag heter Leon, men du kan kalla mig Leo!` När han sa det fick jag en chock! Jag blev helt stum!! kunde inte få ett ord ur min mun jag kunde inte ens röra mig!
Men när jag kände att jag inte alls ville sitta bredvid honom sa jag till vår lärare 'Ursäkta mig! kan jag byta plats?' Förts tittade hon på mig som om jag sa att jag vill göra självmord! men sa sen =Varför? Alla tjejer vill sitta bredvid Leon!? Men Varför vill inte du?= Hon stirrade på mig....






Eyyy!! Måste gå!! Dags för lite LUNCH!!!!
Hejråå!!!
                                                              //Kirasaki!

0 件のコメント:

コメントを投稿