11/06/2011

Kort kapitel!

Hon stirrade på mig som om jag var en idiot!?
Jag blev sååå ARG!! Att jag skrek ut! 'Nej va F*n!!! Jag vill inte sitta bredvid någon som vet inte om ordet "Att ÄLSKA BETYDER!!!". Jag kan till och med sitta på golvet om det måste såå mycket vill jag inte sitta bredvid honom!!!!'  Hon tittade på mig med sina stora Blågröna ögon, Leon bara satt och flinade.
Men till slut stod han upp och sa ` Hatar du mig så Mycket?` Han tittade på mig som om jag hade en såån tur att få sitta bredvid honom!, alla tjejer smila till mig en av dom sa utan att man hörde men.../Tack/....Bara ett enkelt Tack!...Jag fattar inte varför hon sa så men kan nog gissa för att Leon va nog den hetaste i klassen, men jag ville inte sitta bredvid honom! xP 
Jag tycker sund om dom där tjejerna!, Även om jag bara har suttit bredvid honom känns det som om jag har känt honom sen barn! xd
Jag har bara 5 ord att beskriva honom!: Själv älskare!, För mycket Självförtroende!!!!
Jag önskar att Sora var där med mig! hon skulle säga till mig att ta det lugnt!

0 件のコメント:

コメントを投稿