11/19/2011

Säg inte!

Säg inte att du känner mig!
Säg inte att du vet hur jag är!
Bara så att ni som använder bara mun för att prata med så kan jag, vet jag men jag bryr mig inte!
Man ska inte tro att man känner mig!
Jag visar bara utsidan på mig!
Jag tänker inte låta någon komma in i mitt liv!
Ha inga förhoppningar på att jag kommer låta någon komma in i mitt liv stöka till det och gå iväg så där!!
Ingen vet hur jag är egentligen och jag kommer inte låta någon veta!
Jag kommer inte, inte ens låta min familj fatta hur jag är!
Man vet inte om mig alls!
Säg att du vet hur jag är kommer jag skratta ihjäl mig!
Tro att ni vet vad jag kan och inte kan göra!
Jag vill inte att någon ska älska mig!
Jag vill inte Älska någon!
Försvinn, Stick, dra här ifrån! Jag vill inte ha någon!
Det som kallas för vänner behöver man inte! Vad ska man med dom till?!
Man kan inte lita på någon!
Jag har fått nog!
Jag skiter i vad andra tycker om mig!
Tro inte jag kommer förlåta någon nånsin!
Tråkigt! Tråkigt! Allting är Tråkigt!
Jag vill försvinna i mörkret!
Låt mig va!!
Vill bara komma ut! Vill bara Flyga iväg med mina vingar! Bara långt bort från allt!
Ju mindre man vet desto bättre man mår!...Varför kan det inte hända mig?!
Jag vill inte komma ihåg något!
Jag vill inte göra några minnen för livet!
Jag vill bara bli bortglömd och vissna bort från allt och alla!
Är det för mycket begärt? 

0 件のコメント:

コメントを投稿